Burn-out

Overspannen of burn-out 

Lukt het niet meer om met alle dagelijkse spanning om te gaan en heb je  klachten zoals moeheid, slaapproblemen, prikkelbaarheid, piekeren, concentratie en geheugenproblemen?

En het lukt je niet meer om de dagelijkse bezigheden goed te blijven doen. Dan heb je een grote kans dat je overspannen bent.

Wacht dan niet tot het te laat is maar luister naar je lichaam en neem neem maatregelen om te kunnen ontspannen.  Ga sporten en meld je aan bij de mindfulcoach

Heb je deze klachten al een half jaar, en ben je vooral moe en uitgeput. 

Dan spreken we van een Burn-out.

Het herstellen van een burn-out kan maanden duren. Wacht dan niet te lang maar ga naar  je huisarts en meld je  aan bij de mindfulcoach  .

Bij de mindfulcoach

Bij de mindfulcoach ga je een traject volgen in een bepaalde volgorde. Het begint met het accepteren van de burn out en eindigt met het toepassen van het geleerde. Jij kan dan bijvoorbeeld NEE zeggen!

Accepteren van burn-out

Soms is het ook nodig om even helemaal rust te nemen en niet te werken.  Bij de mindfulcoach kun je tot rust komen en oplossingen zoeken.

Oplossingen zoeken

Met welke ervaringen heb ik moeite en hoe herken ik die?

Hoe kan ik mijn grenzen beter voelen en aangeven?

Hoe zorg ik goed voor mijzelf?

Oplossingen toepassen

Vervolgens kun je die oplossingen gaan toepassen en met de mindfulcoach bespreken wat wel of niet goed werkt.

 

Jij kan dan:
  • bewuste keuzes maken;
  • minder stress ervaren;
  • meer genieten;
  • meer tevreden zijn met jezelff en je omgeving;
  • je vitaler voelen
  • je beter concentreren;
  • minder piekeren;
  • je gelukkiger voelen.

Bel of mail gerust.
Je kunt vrijblijvend een kennismakingsgesprek aanvragen.

Voel je welkom

Contactformulier

 

© 2019

Thema gemaakt door Anders NorenBoven ↑ Bewerkt door Ria Koetsier